patrikgronlund

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Ett tag sen

Av Patrik Grönlund - 16 januari 2011 22:11

Ja, det var några dagar sen man skrev i bloggen nu. Senast var väl i tisdags. Dåligt av mig att inte skrivit något på 4-5 dagar. Men jag har inte haft tiden eller orken.


Igår var man och drack med Marcus, Rikard, Jonas och Larry. Marcus känner jag sen förut lite. Dom andra tre var det första gången jag träffade. Dom var trevliga. Vi satt väl och drack i cirka två timmar. Blev fyra öl och en stor whisky för mig.


Sen blev det utgång på Gruvstugan. Där blev det två öl, jäger och en drink som var jävlit god. Tack för dom, vem det nu var som bjöd? :)  Men inget vidare drag där. Så vi fortsatte mot Hyttgården.


Där var det iaf ett jävla drag. Norskarna hade fest där och det var mycket folk där. Blev dock rätt kort då alla skulle vidare till Åre i bussar. Det var nära att vi åkte med bussen till Åre. Men jag och Marcus hoppade av i sista stund. Tur var väl det. Jag kände mig inte helt i form för det. Jag tror Larry blev kvar i bussen? 


Som vanligt när jag är ute, så tappade jag bort något. Mobilen ännu en gång. Men som tur är hitta någon den där inne och kom tillbaka med den. Tack för det :)


Nu ska jag lägga mig. När jag tänker på vad det nog blir på jobbet imorgon så vill jag inte vakna imorgon :(


Åker med Ove imorgon så det blir sovmorgon till 06:00. Gött!


Vi höres!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Patrik Grönlund - 25 april 2011 11:43

Många fina spel denna annandag-påsk (måndag).   Mitt bästa spel lägger jag ut en rek på. Resten av spelen skriver jag bara ut.   Burnley- Portsmouth: 1 (1.73) @ Ladbrokes   Hård kamp om den sista play-off platsen med tre omgångar kvar. No...

Av Patrik Grönlund - 20 februari 2011 15:08

Mitt spel på Fulham, bara sänks mer och mer just nu cirka en timme innan avspark.   Här kommer mitt andra spel idag denna söndag. Det hämtas ifrån allettan i hockey.   Spelstopp: 19:00   IFK Arboga- IFK Ore: 2 (1.95) @ Betsafe   Arbog...

Av Patrik Grönlund - 20 februari 2011 11:32

Här kommer söndagens bästa spel, enligt mig till dubbla pengarna.   Spelstopp: 16:00   Fulham- Bolton: 1 (2.00) @ Ladbokes   FA-Cupen. Fulham har efter en svag höst-säsong, kommit igång under 2001. På dom tio senaste matcherna har man bar...

Av Patrik Grönlund - 8 februari 2011 20:38

Blev en mycket bra speldag igår.   Bästa spelet som jag skrev om i bloggen Västerås (2.15) vann med klara 5-0! Även dubbeln med Leksand + Celta satt fint :). Skräll-spelet på Mora missade. Men det blev + 11.46 units eller om ni vill + 1.146-krono...

Av Patrik Grönlund - 7 februari 2011 18:06

Kör tre spel denna Måndag. Där det klart bästa spelet är Västerås. Sen blir det en sund dubbel också och en skräll-singel. Håll tillgodo.   Spelstopp: 19:00 Västerås- Malmö: 1 (2.15) @ Expekt Västerås har bra form och ligger på åttonade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards